عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تركيب اين جريانها و گروهها كه شامل منافقين، افراد كافر، طرفداران غرب، و حتي متظاهرين به دين بودند، خاطرنشان كردند: اين جريانها ابتدا با سخنان روشنفكرانه به مباني امام (ره) و جمهوري اسلامي اعتراض كردند و سپس به تدريج ميدان مبارزه فكري و سياسي را به ميدان مبارزه مسلحانه و اغتشاش گري تبديل و براي مردم و مسئولان در زمان جنگ مزاحمت ايجاد كردند.

 

رهبر انقلاب اسلامي همچنين در تحليل عملكرد جبهه معارضان نظام اسلامي در طول سي سال گذشته خاطرنشان كردند: در اين جبهه همواره دو خطاي فاحش وجود داشته است، نخست آنكه خود را بالاتر از مردم مي دانستند و دوم آنكه به دشمنان ملت دل بسته بودند.

حضرت آيت الله خامنه اي در تبيين خطاي اول معارضان نظام اسلامي افزودند: نتيجه بالاتر دانستن خود، از مردم، اين مي شود كه اگر مردم در يك حركت قانوني، اقدام و يا انتخابي كردند، معارضان در مخالفت با اقدام مردم آن را عوام گرايي و مردم را عوام مي خوانند.

ايشان با اشاره به دل بستن معارضان نظام اسلامي به دشمنان مردم خاطرنشان كردند: در طول سي سال گذشته دولت امريكا و رژيم صهيونيستي و صهيونيستهاي دنيا، دشمن ترين دشمنان ملت ايران بوده اند و امروز هم حقاً و انصافاً دشمن ترين دشمنان هستند و دل بستن به اين دشمنان خطاي بزرگي است.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: وقتي دشمن وارد ميدان شده است، بايد متوجه شويم و اگر خطا و اشتباهي هم انجام داديم، آن را تصحيح كنيم.

ايشان با اظهار تعجب از عبرت نگرفتن دشمنان ملت ايران، از بي اثر بودن توطئه هاي قبلي و تلاش براي برنامه هاي جديد و در عين حال تكراري افزودند: آمريكاييها مي گويند 45 ميليون دلار بودجه تصويب كرده اند تا از طريق اينترنت جمهوري اسلامي ايران را شكست دهند كه اين نشان دهنده اوج درماندگي دشمن است زيرا آنها تاكنون دهها 45 ميليون دلار صرف مقابله با نظام اسلامي از طريق كار ديپلماسي، تحريم، اعزام جاسوس، استخدام مزدور و روشهاي ديگر كرده اند ولي به هيچ نتيجه اي نرسيده اند.

حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: حوادث اخير باعث شد تا همه مردم براي حضور بيش از پيش در صحنه دفاع از جمهوري اسلامي، احساس وظيفه كنند.
ايشان خاطرنشان كردند: البته در مقاطعي برخي طراحي هاي دشمن براي وادار كردن نظام اسلامي به باج دادن بوده است اما امام بزرگوار (ره) هيچگاه باج نداد و همه بدانند ما نيز از طرف ملت ايران و از طرف خود به هيچكس باج نخواهيم داد.

حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: ما براساس دستورات اسلام معتقديم هرگاه حق و باطل در مقابل يكديگر قرار گيرند، اگر اصحاب حق، صادقانه در مسير خواسته حق خود ايستادگي كنند، قطعاً باطل شكست خواهد خورد و تجربه سي سال گذشته نيز همين موضوع را اثبات كرده است.

ايشان در تشريح وظايف مردم و مسئولان در شرايط فعلي خاطرنشان كردند: مهمترين وظيفه آحاد مردم و مسئولان به ويژه جوانان و افرادي كه سخن آنان در ميان مردم تأثيرگذار است، حفظ احساس مسئوليتِ حضور در صحنه است.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: مردم همواره اين احساس مسئوليت را به اثبات رسانده اند كه نمونه واضح آن راهپيمايي نهم دي بود و در 22 بهمن نيز مردم حضور، آمادگي و سرزندگي خود را همچون گذشته نشان خواهند داد.

 حضرت آيت الله خامنه اي همچنين وظيفه آحاد مردم در قبال مسئولين را، اعتماد به آنها و پشتيباني از مسئولان برشمردند و خاطرنشان كردند: يكي از هدفهاي دشمن، بي اعتماد كردن مردم به مسئولان است و همه بايد در اين خصوص هوشيار باشند.

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: قرائن فراوان نشان مي دهد كه دست قدرت الهي پشتيبان اين ملت است و خداوند متعال با فضل و عنايت خود، و دعاي مستجاب حضرت ولي عصر(عج) اين ملت را به هدفهاي بلند خواهد رسانيد و دشمن را در مقابل اين ملت بزرگ ذليل و خاكسار خواهد كرد.

منبع: http://fakher.blogfa.com

 


نظرات شما عزیزان:

ابابیل25
ساعت22:51---12 اسفند 1391
سلام دوست عزیز اگر مایلید برای اینکه با هم تبادل لینک کنیم به ما اطلاع دهید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 12 / 12 / 1391برچسب:, توسط مسعود